Články a informace

Novinky od Seznamu: Co nás čeká v roce 2025?

Adéla Bartoňová
10 minut čtení
22.04.2025

Nedávno pořádal Seznam.cz setkání pro Ověřené agentury. Bylo to nejen o sdílení novinek, ale i o navazování spolupráce, výměně zkušeností a pohledu do budoucnosti online reklamy. A že se máme na co těšit! Přinášíme vám shrnutí toho nejzajímavějšího, co na nás Seznam.cz chystá v roce 2025.

 

Novinky v kampani Nákupy

V rámci kampaně Nákupy se objeví několik úprav, které by měli inzerci vylepšit. Hlavním cílem je sjednocení produktové inzerce na Zboží a vyhledávání na Seznamu, což klientům umožní snadnější správu inzerce a vyšší zásah. Seznam udává, že pomocí kampaně Nákupy lze nyní zasáhnout až 50 % české online populace. 

Zároveň do kampaně Nákupy přibyla i informace o stavu produktových dat, což specialistům umožní snadnější správu kampaní a jejich kontrolu.

 

Novinky ve Zboží.cz

V rámci administraci Zboží nám přibude pár novinek. Hlavním tématem je především přesun řízení Zboží do administrace Skliku. S tím se pojí několik dalších novinek, které Seznam chystá. Patří mezi ně sjednocení účtu Skliku a Zboží, které slibuje plynulé přecházení mezi administracemi a také jednotné přihlašování. Také dojde ke sjednocení měření konverzí, novému API nebo správy provozovny přímo v Skliku. Zároveň bude nová sjednocená nápověda pro lepší orientaci.

Nové možnosti cílení

Seznam neustále vylepšuje možnosti cílení reklam. Nově se můžeme těšit na cílení na nové uživatelské zájmy. Nově Seznam generuje stovky vzorových článků pro každou zájmovou kategorii a využívá pokročilé metody pro porovnání aktuálního obsahu s předdefinovanými vzory. Tento přístup nám umožňuje přiřadit uživatele do zájmových kategorií s výrazně vyšší přesností. Toto rozšíření segmentace nám umožní lépe oslovit relevantní publikum s přesnějším sdělením.

Novinky v měření

Seznamuje plánuje na 2. polovinu roku 2025 nové měření (Seznam Event Measurement), které slibuje nahrazení stávajících remarketingových a konverzních skriptů. Výhodou by mělo být větší zapojení  1st party dat a pokročilý retargeting. Zároveň bude měřící kód jednotný pro Sklik i Zboží.

 

Seznam rozhodně plánuje spoustu novinek, které mohou být pro agentury a pro klienty velice zajímavé. Relevantnější cílení, nové měření a další vylepšení posunou kampaně zase o kus dál a my se na úpravy těšíme.

Conviu je komplexní nástroj pro online marketing. Nabízí editor datových feedůnapojení dodavatelských datautomatický překladačAI copywriteraobrázkový editor v XMLpárovač produktůnapojení na marketplacesautomatický biddingautomatickou cenotvorbu, monitoring cen konkurence automatickou PPC reklamu.