Články a informace

Propagace kamenné prodejny, aneb jak získat konverze z návštěv prodejny?

Denisa Pilařová
8 minut čtení
09.08.2021

Chcete zjistit, jak získat konverze z návštěv prodejny? Je to jednoduché, pojďme se na to podívat.

Využití nového typu inzerce „Konverze z návštěv prodejny“ je ryze praktické, a to k zjištění, jak funguje reklama/propagace k navštívení prodejny a případné konverzi (nákupu).

Tuto propagaci můžeme najít například u kamenných prodejen jako jsou hotely, autosalony, restaurace, prodejny, …

 

 

Zákaznici před nákupem v obchodě rádi porovnávají, a to různé obchody. Zajímá je totiž především cenová relace a dostupnost v místě bydliště, proto zavítají na místo, kde je vše pohromadě. Ano, je to internet.

Služba Google Ads může mít vliv na rozhodnutí, která lidé při zjišťování informací online činí a která pak vedou k návštěvám prodejny. Online reklama (návštěva prodejny) měří totiž celou hodnotu, která potom bere v úvahu i konverzi, ke které dojde offline.

Pomocí této funkce můžete své kampaně optimalizovat s ohledem na výkon ve více kanálech a dosáhnout maximální návratnosti investic do reklamy v online i offline kanálech.

 

Výhody

  • Zjistíme, která kampaň, klíčové slovo či zařízení (mobil, tablet, PC) přináší nejvíce návštěv
  • Celkový rozhled svých investic a ROAS => kreativnější reklamy, strategie
  • Díky využití konverzí z návštěv prodejny v rámci chytrých nabídek budete moci vyhodnotit výkon napříč více kanály a budete jej moct optimalizovat.

 

Princip

 

 

      1. Zákazník přihlášen do svého účtu Google. V nastavení má zapnutou historii polohy.

       Uvidí reklamu na prodejnu a provede interakci.

 

Obsah obrázku text, vektorová grafika, vizitka, snímek obrazovky

Popis byl vytvořen automaticky

     2. Návštíví prodejnu

 

 

 

 

Obsah obrázku hračka, vektorová grafika

Popis byl vytvořen automaticky      3. Návštěvu zákazníka v prodejně Google propojí s interakcí a to způsobem, který respektuje GDPR.

     

         Tato data Google porovná s předpověďmi a pomocí získaných výsledků zpřesňuje své modely strojového učení.

 

 

      4. Služba Google Ads modeluje hodnoty za použití aktuálních a historických údajů o počtu uživatelů, kteří Vaši prodejnu    

         navštívili po zhlednutí Vaší reklamy nebo kliknutí na ni. Výsledky se zobrazí v přehledech návštěv prodejny v Google Ads.

 

 

 

Inzerci pro propagaci prodejny můžete využívat, pokud máte kamennou prodejnu nebo v takovém obchodě prodáváte své zboží a splňujete určité podmínky od Google.

  • Prodejny nesmí spadat do citlivých kategorií. Například firmy, jejichž činnost se týká zdravotnictví, náboženství, sexuálního obsahu nebo děti, jsou považovány za citlivé, a tudíž nemohou konverze z návštěv prodejny využívat.
  • Vaše reklama by měla používat rozšířen rozšíření o lokalitu nebo rozšíření o lokalitu affiliate partnera
  • Vaše reklama musí mít dostatek kliknutí nebo zobrazení a kamenné provozovny dostatečnou návštěvnost, aby byly splněny limity zajišťující ochranu soukromí.

Při splnění těchto podmínek se Vám bude automaticky ukazovat návštěvnost prodejny. Nákupy z návštěvy budou započteny do sloupce všech konverzí.

Konverze z návštěv jsou dostupné ve Vyhledávací, Obsahové síti a na YouTube. Způsobilost se zajišťuje pro každou síť zvlášť.

Pokud je Vaším cílem zviditelnit a propagovat Vaší kamennou prodejnu je vhodné nastavit optimalizaci s ohledem na návštěvy prodejny. Proto, chcete-li zvýšit návštěvnost prodejny, je potřeba zvážit samostatnou kampaň pro každou síť. Při vytváření místní kampaně stačí určit, které prodejny chcete inzerovat. Nastavení můžete provést připojením účtu účtu Moje firma na Googlu.

Pro propagaci prodejny je důležité mít k dispozici krátké video k prodejně a obrázky, které se budou v inzerci zobrazovat.

Již několik našich klientů tento typ inzerce plně využívá. Pokud se mezi ně chcete také přidat a nevíte si rady, napište nám na info@conviu.com nebo nás kontaktujte telefonicky