Vlastníte e-shop a přemýšlíte jak dosáhnout toho, aby bylo vaše zboží lépe a více vidět v cenových srovnávačích? Trápí Vás složitá administrativa biddingu nebo dokonce ani nevíte co bidding je a nemáte čas to zkoumat?
Pokud jste odpověděli třikrát ano, pak by vám mohl náš článek pomoci, jak se zorientovat v této problematice.
Jak zvednout prokliky na Heuréce
Nejpoužívanější cenový srovnávač na našem trhu, Heureka.cz přichází s tipem, jak zvednout prokliky na Váš e-shop až třikrát. Je to jednoduché, přejít z FREE režimu, do režimu PPC.
Základním rozdílem obou režimů je zobrazování a párování produktů do katalogu Heureky. V případě PPC (tedy placeného) režimu jsou produkty spárovány (zařazeny) do katalogu Heureky (kategorie vlevo na hlavní straně Heureky), a ve fulltextovém vyhledávání jsou upřednostněny.
FREE režim je zcela zdarma, produkty se však zobrazují pouze ve fulltextovém vyhledávání.
Průměrně tedy přepnutí z FREE do PPC režimu přineslo 92% e-shopům nárůst prokliků.
Přepnutí do PPC režimu se aktuálně nejvíce vyplatí v kategoriích Knihy, Obuv, Jízdní kola, Televize, Pračky, Vysavače, Lihoviny, Pily, Sekačky a Grily. Tyto kategorie mají vysokou návštěvnost a více než třetinu všech produktů kategorie nabízí jenom jeden e-shop.
V případě, že se rozhodnete pro zvýšení návštěvnosti vašeho e-shopu a dobijete si svůj kredit pro PPC na Heurece nebo Zboží, pak nastává velká alchymie s biddováním.
A co to vlastně samotný bidding je?
Bidding je součástí PPC reklamy, kdy inzerent platí za každý jednotlivý proklik na jeho nabídku.
Cílem biddingu je překonat nabídku konkurence tak, aby cena byla i pro vás co nejpříznivější. Bidding funguje na aukčním principu, jako např. u PPC reklam ve fulltextových vyhledávačích (Seznam.cz, Google). E-shop platí za proklik pouze nejvyšší potřebnou cenu pro danou pozici nikoliv nutně tu, kterou má nastavenou ve feedu.
Jak bidding nastavit?
Nastavení biddingu můžete provést buď přímo v administraci srovnávače, nebo ve svém XML feedu.
Zdá se vám, že jste se právě dostali do slepé uličky? Nemáte čas ani chuť cokoliv nastavovat?
Nechte starost o váš e-shop ve zbožových srovnánačích na nás. Nabízíme vám kompletní optimalizaci pod dohledem marketingových specialistů. Vše s vámi zkonzultujeme, upravíme váš XML feed a nastavíme i třeba monitoring cen konkurence.